2011-07-31 @ 13:26:01

Presenter!


1. Jag älskar dubbelnougat och fick inte mindre än 10 st haha! Det kommer visserligen ta ett par veckor innan de är slut, men det känns som galet många xD
2. Rosa reflexboots från Hööks! Ska prova dem på Blezter idag!
3. En tavla att lära sig dressyrprogram på, även den från Hööks
4. Pengar! :D Mormor skulle tvunget ge mig en massa mynt, bara för att retas -.-

Allt utom pengarna fick jag från mamma och pappa, men eftersom jag inte fyller år förrän imorgon egentligen har jag inte fått allt ännu, så mer är tydligen på väg :D

Kommentarer
Postat av: Sofia Hedman

SV: Ne det var ett litet grattis i förskott ;). Åh dubbelnougat är också min favorit!

2011-07-31 @ 13:42:33
URL: http://heediis.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Ett par veckor för 10 småbitar?! Mina skulle vara slut på 2 dgr, MAX. xD

2011-08-01 @ 09:14:52
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback