2011-07-09 @ 19:45:02

Självförtroendet i botten

Allt går lite si så där just nu, som jag skrev i förmiddags.
Jag red i skogen idag och han gick verkligen bra i början, galoppfattningarna satt helt okej och ja, jag kände mig åtminstone lite nöjd. Men vad händer när han blir lite trött? Allt går åt helvete, han blir bråkig och jag blir arg. Som bäddat för misslyckande.

Självförtroendet med ridningen är i botten just nu och jag blir så ledsen på mig själv.


Snygg var han åtminstone med orange schabrak och grimma! Värre blev det när jag la till gröna lindor och en rosa tröja xD

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

vet precis hur det är när hästen börjar bråka helt plötsligt. Man blir så arg så man inte vet vad man ska ta sig till. Man blir helt frustrerad. Och sen när man går in och tänker igenom allting så får man sånna skuldkänslor och börjar gråta och vet inte vad..

2011-07-09 @ 22:21:22
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. jag förstår faktiskt. Det är väldigt svårt att förklara hur hästen beter sig. Den är inte dum men ja.. du fattar säkert. Varit med om exakt samma sak.

2011-07-09 @ 22:26:19
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

Tråkigt när det är så. Men samtidigt så är han inte så gammal och dem har ju sina protester och allt vad det nu är. Men om det kommer först när han blir trött så försök känna när han blir trött och försök sluta innan han blir det. Hoppas allting löser sig! :)

2011-07-10 @ 13:47:25
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback