2011-07-25 @ 10:57:00

Som jag ångrar mig!

När jag var med Alex i Kalmar där hon skulle provrida en häst för ett par veckor sedan körde vi som ni vet inom Börjes i Tingsryd. Jag hittade ett underbart Kingsland-schabrak som tyvärr bara fanns i dressyrmodellen just för tillfället och jag struntade i att köpa det, men som jag ångrar mig nu!

Anledningen till att jag inte köpte det var den att vi inte riktigt pratat något vidare om vi skulle (och isåfall när) köpa dressyrsadel och att det bara var en vecka innan jag skulle ner till Falsterbo.
Det är surt att schabraket nu går för 449:- när jag vet att det kunnat bli mitt för under 200 kr :/

Det kändes verkligen jättefint i materialet, och jag var så kär i det!

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästblogg

Vill också ha ett sånt!

2011-07-25 @ 11:09:51
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag med Frida, vi får ta tåget dit!

2011-07-25 @ 11:53:40
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback