2011-07-26 @ 12:08:12

Tisdag (är världens sämsta rubrik)

Än så länge har jag inte fått så fasligt mycket gjort men det är ganska skönt!
Blezter har fått av sig täcket, känner att det inte är helt juste att låta honom gå med fodrat regntäcke när temperaturen helt plötsligt får för sig att stiga upp mot 20 grader. Det är absolut skönt att värmen är påväg tillbaka, men jisses som han kommer se ut senare idag. Lera lyckas han alltid hitta...


En tur i skogen är inplanerad idag och jag tror det kommer vara uppskattat! Jag hade egentligen tänkt låta honom vila imorgon men eftersom det är dags för vaccination ser jag till att rida honom innan, han ska ändå ha 3 dagars vila efteråt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback