2011-06-11 @ 19:30:24

Hoppning, hoppning

Hoppningen idag gick sådär, jag tror värmen som slog till idag tog ganska hårt på oss båda. Han var lite off men ändå väldigt hoppsugen och blev lite stark och låg, svårt att förklara. Jag provade att hoppa långsida och den första gången blev han lite för koncentrerad på nästa hinder och lyssnade inte riktigt, vilket resulterade att bommen åkte med. Nästa gång lyssnade han lite bättre och det syns klara förbättringar för varje gång på filmerna och det är ju det som är det viktigaste (att vi inte gör om samma misstag).
Han fick även hoppa skynke och det skuttade han över som ingenting :)

Jag hinner inte ladda upp någon film just nu så ni får en print istället.

Nu när jag tänker igenom det så hoppade han egentligen ganska bra idag, det var nog mest att vi var lite loja av värmen och inte hade fullt engagemang hela tiden som gjorde att lite av den där härliga känslan han kan ge mig ibland delvis gick förlorad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback