2011-06-03 @ 13:57:22

Kissekatter

Jag var nyss ute och tog lite bilder på mina älskade katter. Jag försökte att inte ge mig med Mimmi som är väldigt svår att fånga på bild medans Maja verkligen bjuder till. Här får ni se några bilder på den envisa lilla katten (med enorm personlighet).





Vad säger ni?

Själv skulle jag vilja ha aningen bättre fokus på mittenbilden och lite mer öga på den sista å andra sida tillför det lite mystik i bilden. De är tagna med helmanuella inställningar så fokusen är mitt fel, dock kan jag till mitt försvar säga att de är väldans svårt att fota något som rör sig hit och dit i 190 ;) Sen kan det vara så att jag förväntar mig lite väl mycket av mig och mitt objektiv ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback