2011-06-14 @ 19:46:00

Skogen och stretching

Idag tog jag och Blezter som sagt en tur i skogen och galopperade lite. Han verkade absolut tycka om det och blev faktiskt lite stark efter ett tag, tur att jag hade det tredelade så jag fick stopp på honom. Hur som helst kändes han jättefin i speciellt traven och jag tror att han börjar lossna lite mer i "vänstervarvet".

Jag har också börjat stretcha Blezter och jag märkte tydligt av hur mycket stelare han är i högersidan när jag stretchade honom. Med tiden tror jag att det kommer ge resultat, både i hoppningen och dressyren :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: okej :) jag kommer nog cykla i princip hela sommaren. ca 20 min till stallet. Men det blir jobbigt på hemvägen o ta sig upp för backen hela tiden =( men det är bra motion ;) inte för att jag behöver mer...xd men ändå, haha :p



Åh jag som alltid velat bo i skåne! :) Fast det är väl inte så tokigt att bo här heller...Om somrarna åtminstonne. Dock är det "mycket snack" och alla vet allt om alla typ...:p men de e sånt man får leva me.

Det låter bra! =)

2011-06-14 @ 20:02:44
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback