2011-06-05 @ 22:24:20

Skogstur

Idag blev det en skogstur för Blezter, och han var väldigt pigg och glad. Jag har visserligen inte förväntat mig något annat ;) Jag försökte få loss honom lite i vänstersidan vilket kanske inte var det allra lättaste, så där har vi något att jobba på. Det lossnade en bit åtminstone men det kommer ta tid innan han lossnar helt och ärligt då det krävs mer styrka :) Det är bara att kämpa på, jag vet att vi kommer dit en dag. Tålamod och jävla anamma är det enda som krävs.



Vi hoppade förresten över en liten stock också och det tyckte han var roligt! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline Ellinor Melin

VIlken fin bild =)

Vad kul, då ses vi kanske där, i åsbo, nu har jag iaf spikat att jag ska dit! Hoppas det blir en rolig tävlingsdag!

2011-06-06 @ 12:20:45
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback