2011-06-03 @ 19:46:30

Tävlingssugen!

Det enda jag läser på Facebook och diverse bloggar nu för tiden är att folk gör sig iordning för tävling, är på tävling och såklart - resultaten. Jag blir faktiskt riktigt tävlingssugen när jag läser det, speciellt om det är folk jag tävlat mot innan som skriver.
Hur som helst har jag planerat in min och Blezters första P&J och jag längtar verkligen! Ni får veta mer när det närmar sig, men det är inte långt kvar. Tills dess får jag hålla till godo med att åka ut och fota!


Kommentarer
Postat av: elin wessberg

Lycka till!!!!!

2011-06-04 @ 15:51:58
URL: http://www.elinwessberg.bloggplatsen.se
Postat av: Noomie

Jag är också jättesugen på att koma ut och tävla med Lexx! Dock så är han redan 5 år, och vi har inte alls kommit långt, vi ligger i alla gångarter i skogen och på banan, men på banan är det rätt jobbigt, han orkar inte och det resulterar i att han gärna står stilla..

Har du några tips om hur jag kan göra ridpassen på banan 'roligare' för honom så vi får lite mer framåtbjudning? I skogen är han hur pigg och glad som helst^^,

2011-06-08 @ 15:50:14
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback