2011-06-05 @ 15:03:28

Utställare under Falsterbo HS

Igår när jag skrev om det enorma shoppingsuget jag hade halkade jag i samma veva in på att det inte var långt kvar till Falsterbo HS 2011. Sedan dess har det legat i mitt bakhuvud och jag längtar verkligen! Att springa runder på mässor med en massa hästsaker är fullkomligt underbart!

Jag var tvungen att leta upp vilka som skulle ställa ut under Falsterbo och där var en hel del jag kommer besöka. De är lite för många för att ta upp i ett inlägg, men listan på utställare hittar ni här.

Dessutom kommer detta bli mitt första Falsterbo med min Nikon, och jag hoppas på en massa fina bilder!



Här är några saker jag hittade under FHS 2009. Där finns verkligen allt!



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

tycker det finns allt under alla hästmässor ;D

2011-06-05 @ 19:54:24
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback