2011-03-27 @ 21:05:09

Ännu en lång dag!

Långa dagar har jag gott om nu för tiden, men jag misstycker inte alls då jag faktiskt mår allmänt bra nu. Jag har kommit över gamla saker som grämt mig länge och som jag mått dåligt av, tar saker lite lättare och är snart i början på ett nytt kapitel. Jag trivs med tillvaron helt enkelt! Ska jag vara ärlig var det länge sedan jag kunde säga det.

Idag har jag varit på APU:n (som jag fortfarande trivs super på!) och efter de vanliga sysslorna var utförda hängde jag med som hästskötare till ÅPK för att sedan åka tillbaka och fixa klart till alla hästarna.
Jag måste säga att man verkligen lär sig att uppskatta snabbknäppe när det är dags att täcka runt sådär 20 hästar.

Blezter pysslade jag bara lite med idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback