2011-03-02 @ 22:02:52

Bruksproven 2011

Imorgon åker jag ner till Flyinge med skolan och tittar på bruksproven. Jag tycker att det ska bli jätteroligt, dels för att jag själv har en 4-åring och dels för att det är jätteroligt att se alla dessa unga och talangfulla hästar! Så imorgon vet ni vart jag befinner mig, kameran följer med och förhoppningsvis får jag några bra bilder att visa er.
Jag har redan tjuvstartat lite och tittat på filmklipp på Equipe!

Här är en bild på en av mina nuvarande favoriter, en 4-årig hingst med favoriten Baloubet du Rouet i andra ledet! Jag hoppas på att få se den imorgon och att den är så fin som jag tror!


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vad kul! :D Vad går du för gymnasium? :)

2011-03-02 @ 22:05:54
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: sandra

håll koll och se om du ser ampere och belagio :D

belagio har vi betäckt vårt sto med ,hon ska föla snart :) och ampere ska vi betäcka med nästa gång :)

2011-03-02 @ 22:40:39
Postat av: sandra

p.s .

om inte dem nu är fem ,men men :)

2011-03-02 @ 22:41:22
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Jag håller koll på dem! :D

5-åringar tävlar också så de borde vara med :)

2011-03-02 @ 22:44:00
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback