2011-03-07 @ 19:39:04

Hej och hallå!

Hej!
Jag har inte förrän nu riktigt haft tid att sätta mig vid datorn och det är inte så mycket att göra åt det tyvärr. Måste påpeka att ni är dåliga på att kommentera, med tanke på hur många besökare bloggen har borde det vara en hel del, å andra sidan kanske jag inte skrivet mycket som ni kan kommentera eller "svara" på.
Kanske borde skriva mer sånt?

Idag var första dagen på min traktorvecka, och det gick faktiskt riktigt bra! Körde inte ner något staket, ingen blev skadad och ja det fungerade helt enkelt! Känns skönt då jag var ganska nervös inför hur det skulle gå denna gången :)

Blezter blev borstad och pysslad med idag, imorgon är det ridning igen som gäller och då förmodligen nere på fältet! Får hoppas att han uppskattar det :)

Bjuder på en mobilbild från dagen men en styck söt katt som älskar en styck söt häst :)

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN

Vilken mysig box! kan du inte ta lite bilder och visa hur det ser ut i stallet? :)

2011-03-07 @ 21:37:34
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: MALOU KASTMAN

sv: aha ;) det såg iallafall supermysigt ut! :d

2011-03-08 @ 14:55:55
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback