2011-03-31 @ 21:42:33

Regnigt värre

Regnat har det gjort mer eller mindre hela dagen här i Skåne, vilket känns lite halvtråkigt. Är man redan trött så piggas man knappast upp av en grå himmel och kallt regn.
Som jag skrev i föregående inlägg skulle jag rida Blezter en runda och jag började i godan ro göra vid honom. När jag skulle tränsa tittade jag ut och det bokstavligen pissregnade och jag kände inte att jag ville bli sjuk en gång till, så det var bara att klä av honom igen. Lite förvånad såg han allt ut!
Imorgon kommer jag nog inte ha så mycket tid att rida honom tyvärr, men på lördag ska jag verkligen försöka få ihop det även om jag kommer ha en massa att göra hela dagen.

Jag ska börja skriva lite på "nyhetsinlägget" som ska publiceras någon gång under morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback