2011-03-17 @ 16:05:39

Vilken dag!

Hej alla!
Måste börja inlägget med att säga att jag trivs så jäkla bra på APU:n!
Idag fick jag och Philippa göra stallen själva då en häst skulle iväg till veterinären, lite stressigt emellanåt men vi klarade det med bravu. Snabba som ninjor vet ni ;)
Red återigen D och det gick (återigen) bra. Hon svarade fint framåt och kom upp sig bättre i galoppen och vi (eller kanske jag) gör framsteg och förbättras för varje dag. Hon kan sina saker!
Red därefter en 4-åring, A, som var supersnäll. Red med sporrar på henne också och ska jag vara helt ärlig börjar jag nog trivas ganska bra med sporrarna på fötterna. Det blir en helt annan precission och hjälperna blir mycket lättare att få igenom men självklart är det ingenting jag kommer rida runt på Blezter med. A gick hur som helst bättre i slutet när vi kommit ihop oss mer, under första ridpasset brukar sakerna ju inte sitta perfekt. Imorgon ska vi få träna!

Nu ska jag vidare till stallet, bjuder på en bild från idag föreställande D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har du praktik på en ridskola eller? =)



Vad roligt att få rida lite olika hästar :)

2011-03-18 @ 21:59:28
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback