2011-05-13 @ 12:54:12

Äntligen fredag

Jag måste säga att denna helgen har varit efterlängtad. Då veckan varit ganska fullspäckad med redovisningar och nationella prov kombinerat med sena kvällar och en skadad häst gör det inte den till min allra bästa vecka om jag ska säga så.
Jag hade ännu ett nationell prov idag och jag känner mig inte alls nöjd med min insats då jag vet att jag kan så mycket bättre än så här. Min tröst får vara att min lärare vet vad jag kan och att ett nationellt utgör en väldigt liten del utav betyget. Ändå kan jag inte släppa det.

Planen för Blezter denna dag ser ut som så att jag ska upp och mocka och fixa nu på eftermiddagen innan han kommer in och åka dit senare för att promenera och kyla honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback