2011-05-03 @ 13:19:37

Bad, bad day

Idag är det en sån där dålig dag när jag bara är trött, har huvudvärk, känner mig allmänt nere och ingenting riktigt fungerar. Det hela började nog med att det klabbade med att ladda upp bilderna från Skromberga, fastän det har hållt på hela natten, och då blev jag inte så särskilt glad där på morgonkvisten. När bilderna väl började komma ut blev färgerna helskumma och ja, ingenting stämde helt enkelt.
Jag borde egentligen pluggat idag också, vilket jag inte kunnat i mitt smått apatiska tillstånd. Aaah vad jag blir irriterad! Jag får helt enkelt göra det lite senare, annars har jag något att sysselsätta mig med i helgen... -.-

Avslutar detta deppiga inlägget med en bild på min fina häst, som jag snart ska upp till! Förhoppningsvis piggar det upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina :)

2011-05-03 @ 17:09:07
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Matilda

så söt häst! Fin blogg:)

2011-05-04 @ 15:59:43
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback