2011-05-05 @ 21:25:44

Fråga till er!

Jag skulle jättegärna veta vilka grenar mina kära läsare inriktar sig på!
Som ni vet är det hoppning och dressyr som gäller för min del, men terräng är jäkligt roligt det också! Jag tycker det är bra om man kan prova på lite olika grenar, och framförallt hämta inspiration från olika inriktningar. Man kan lära sig mycket på att sätta sig in lite i de andra grenarna, tex har jag funderat på hur westernryttarna lyckas få sina hästar så otroligt lösgjorda..? Det är något jag ska ta reda på då jag har en gammal kompis som tävlar western på högre nivå.
Men för att återgå till frågan:

Vilken gren rider du?










Get a free poll

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Röstade på dressyr! Men gillar att träna varierat. Man lär sig nog mest på att göra det =)



Hur är vädret hos dig? :)

2011-05-06 @ 10:52:01
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback