2011-05-24 @ 17:56:32

Hjälp mig!

Jag funderar över vad jag och Blezter ska ha på oss imorgon då mamma ska följa med oss ut i skogen och fota. Det är tänkt att jag ska använda bilderna till en ny header så jag vill att det ska se fint ut. Jag vet inte heller exakt vart vi ska bege oss då jag vill ha en snygg och somrig bakgrund men inte känner till alla vägar så bra här omkring än. Usch vad jobbigt det är!

Jag funderar över om jag ska använda mitt blå Pessoa-schabrak, gröna HorseSaver (som jag dock tror är lite kort tyvärr) eller kanske mitt röda?


Såhär har jag tänkt det:
Blå: Svarta benskydd, silvrigt swarovski, blå ridbyxor och vit eller blå tröja.
Grön: Matchande lindor, grönt+silvrigt swarovski, blå ridbyxor och vit tröja
Röd: Svarta benskydd, silvrigt swarovski, blå ridbyxor och röd tröja


Vad tycker ni?



Free online polls

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

jag tycker det gröna! :)

2011-05-25 @ 11:28:05
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback