2011-05-18 @ 21:01:32

Hej och hå

Tiden går fort fastän man inte har roligt.
Nej, men jag har spenderat kvällen i stallet med min fantastiska häst, som såklart var roligt, men även börjat på ett arbete som ska redovisas på fredag.
Jag red ut en runda även idag och vi fick denna gången sällskap av My. Alltid trevligt, men Blezter är mycket roligare och lättare att rida själv då han är mer taggad och på tårna, mer engagerad helt enkelt! Konstigt egentligen då det brukar vara tvärt om... Hur som helst travade jag lite mer idag och det gick bra :)
Imorgon ska jag promenera med honom på hårt underlag.


Blezter som bebis, först gången han var ute om jag inte minns helt fel :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tycker inte du är lite sent ute med att börja med ett arbete nu??

2011-05-18 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback