2011-05-06 @ 21:03:02

Lami-cell Mirage

För ett tag sedan pratades det en del om Lami-cell Mirage schabraken, och många var ganska spissa på det - även jag. Det blev helt enkelt inte att jag köpte något men jag är väldigt nära att beställa hem ett nu däremot!

Jag har redigerat ihop en bild (snabbt men helt okej ändå) och jag tycker verkligen han blev supersnygg i det! Jag kanske borde slänga iväg lite pengar på ett sådant..?
Jag satte även in mitt gröna svarowskipannband, och det blev minsann inte sämre med det till!

Jag ska bara ta reda på måtten, det finns nog inte mycket som är fulare än ett för litet schabrak!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det blev jättesnyggt på han, passade verkligen :)

2011-05-07 @ 21:41:14
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback