2011-05-07 @ 17:52:21

Morgondagens planer

- Skogen! Imorgon ska jag och Blezter ge oss ut i skogen tillsammans med en tjej i stallet och hennes vita springare, förhoppningsvis kommer Blezter uppskatta att komma ut lite. Jag längtar åtminstone ut i skogen!

- Åstorportens RF. Jag hade även tänkt åka till Åstorp för att fota lite ponnyhoppning, sista (?) omgången av div I går nämligen av stapeln och det vill jag ju inte missa!

- Plugga... Jag har två saker som måste bli klara tills måndag då de ska redovisas.

Mer än så har jag inte planerat, men jag har en känsla av att det kommer uppfylla hela dagen. :)


Tycker det är synd att behöva sätta en stor fet logga mitt i bilden, men eftersom folk mer än gärna snor andras bilder har jag inte mycket val.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du kommer till Åstorp så ses vi! Jag ska stå på banan haha!

2011-05-07 @ 20:02:39
URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback