2011-05-13 @ 21:54:14

Mysig promenad

Ikväll tog jag en mysig promenad med Blezter i skogen - och med oss fick vi My och Shally. Tycker det är jättemysigt att ha någon att rida/promenera ut med i skogen, även om jag tycker om att rida själv är det oftast roligt att ha sällskap :D

Blezter skötte sig bra och var pigg och glad! Benen såg fortfarande bra ut, dock hade en minimal svullnad kommit upp igen men med tanke på att han stått inne i ett par timmar var inte det så konstigt. Jag kylde såklart benen också :)

Mamma köpte ett par saker till mig idag, kanske inte några superspeciella men ganska viktiga. Jag ska försöka ta bild på dem imorgon :)

Blezter ser ut att ha sjutton mil långt huvud, men så söt ändå :D


My och Shally


Blezter i väntan på kylning

Kommentarer
Postat av: Snadra Steinick Gustafsson

sv: hihi jo den är rätt charmig :)

2011-05-14 @ 01:03:48
URL: http://zandiiii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; Ja :( Hon var så orolig, klarade inte av att vara ifrån någon av familjen på metersavstånd ens.. Hon kunde liksom inte va ensam hemma eller någonting så mamma har inte kunnat jobba och efter vi frågat veterinär vad dem tyckte så fanns det ingen mening att hunden gavs bort eller fanns i livet ens för hon var så rädd hela tiden.. så det fick bli såhär :(

2011-05-14 @ 10:59:36
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback