2011-05-16 @ 11:34:16

Blingad nosgrimma

Treden med att ha allt blingat med swarovski verkar hålla sig kvar, även om andra saker så som pärlor verkar vara på intåg tror jag att blinget är här för att stanna - åtminstone bland oss hoppryttare.

 

Blingade nosgrimmor är lite dyrare och jag tror att det har fått mång att avstå, kanske även det faktum att det kan bli lite för mycket ibland? Hur som helst tycker jag att det är snyggt, men ingenting jag skulle beställa hem då jag tror att Blezter skulle försvinna i allt bling. Utrustningen ska framhäva hästen, inte dölja den.

Drygt 600 kr får man ge för denna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det är tjusigt med blingade nosgrimmor, =3 Fast själv använder jag inte nosgrimma men man kan ju tycka att det är snyggt ändå =)

2011-05-17 @ 12:00:28
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback