2011-05-31 @ 13:33:38

Plans for today

Eftersom ungefär halva dagen har gått känns det lite konstigt att skriva vad planerna för dagen är, men jag gör det ändå. Ansålänge har jag inte gjort så mycket mer än hittat skor till avslutningen (som är imorgon, wiie!) och solat lite ute i trädgården. Jag lyckades stå ut en halvtimme, sen gick det inte längre. Jag hatar att sola.

Planerna för resten utav dagen ser ut som så att jag snart ska sticka upp till stallet för att mocka och fixa så att det är gjort tills han kommer in. Ridningen tar jag senare ikväll då det är runt 30 grader i solen.


Stjärnan <3

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: det är helt underbart väder! dock väldigt varmt att rida i ;p härligt! då ses vi kanske då! :)

2011-05-31 @ 15:27:28
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Rebecca Hellström

Länkar du ^^?

2011-06-01 @ 10:28:34
URL: http://rebeccalillylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback