2011-05-09 @ 19:14:32

Such a big smile inside

Jag känner närstan mig äckligt positiv efter mina och Blezters ridpass nu för tiden, men det går så mycket framåt och jag är helt enkelt så stolt över honom, att det inte kan hjälpas.
Idag red jag på banan (som var liiite dammig) och jobbade med att ställa honom försiktigt, inte släppa iväg ytterbogen som jag har lätt för ibland och få en jämn och bra rytm. Jag hade även slängt ut en bom på ena långsidan som jag red över mest i galopp. Ibland lät jag honom gå på fastän jag såg att han skulle komma fel in på den just för att han ska lära sig att tänka själv, men ibland hjälpte jag honom lite så det blev rätt. Han skötte det jättebra och jag är nöjd, och även om han blev ganska trött i slutet så kämpade han på så bra :)

Jag känner att jag lägger ut ungefär samma bilder hela tiden, men till helgen kommer jag förmodligen ha lite film att visa på er och kanske även ett par bilder då vi ska hitta på något vi inte gjort mycket utav, han och jag! :D Mamma kommer då agera bakom kamerorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback