2011-05-06 @ 14:42:31

Svar på frågor

Anonym om Lyckat!:
Vad fin han är!
Hur länge har du haft honom och vad kunde han när du köpte honom?

Sv; Först och främst, tack så mycket!
Jag har tagit hand om honom sedan han föddes men köpte honom när han var 5 månader så jag har ägt honom i drygt 3,5 år. Det han kunde då var det jag hade lärt honom sedan innan så som att leda, lyfta hovar osv :)



Anonym
om Hemma från terrängen:
Är det Alexandra Jeppesson!

Sv; Ja, det är Alexandra Jeppson :)



Jennie om Friday, finally Friday!:
När ska du börja tävla igen?? :D

Sv; Så fort vi är redo för det, och förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid!

Avslutar inlägget med en bild på Raket som jag tävlade ett par gånger under 2009 för att vi skulle få ihop ett div II lag. Här hade jag bara ridit honom fåtalet gånger, vilket förmodligen syntes. Det känds iaf, fastän det gick bra ;)


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: Det är verkligen otroligt snyggt :D

bara inte hela världen inser det nu och köper dom också, haha ;)



Det finns på tophorse.se

2011-05-06 @ 17:58:55
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: det är en tunn tröja med halvlånga ärmar :)

Kostade 399kr



Färgburkarna kostar lite olika..

Den ljusa är en grundfärg och ligger på 109kr

Den gula och gröna är vanliga färger och kostar 59,95kr

Den blå är en metallicfärg för 79,95kr

2011-05-06 @ 20:04:16
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback