2011-05-17 @ 20:50:09

Varför?!

Såhär hittade jag min kära Blezter idag. Varför, varför, varför?!


Efter lite rykt blev han desto finare!

Egentligen är det ett gott tecken då det betyder att han trivs, men jag skulle bli jätteglad om han visade det på något annat sätt.

Jag longerade först honom en liten runda på banan idag för att se så han fortfarande gick rent och det var en extremt pigg häst som trippade runder, men rent gick han! Benen såg kanonfina ut och jag bestämde mig för att rida ut en liten runda, samma som vi gick igår, och allting var ganska farligt. Han var pigg och jag provade mig på att trava lite också och jäklar vad han kan bjuda till i gången ibland! Han var visserligen spänd och jag fick göra många tempoväxlingar och avbrott, men åh vad glad jag blir!


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: haha ja, hon ser alltid lite misstänksam ut när det gäller vatten, faktum är att hon är rädd för det.. dock inte när det är i ett hinder för då är hon bara så taggad på att hoppa så hon glömmer bort att hon är rädd ;D

2011-05-17 @ 22:05:02
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha sån där är min ponni också ;)

hon gör allt för att det ska ta så lång tid som möjligt att göra i ordning henne ;)

2011-05-17 @ 22:24:35
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback