2011-11-04 @ 19:18:55

Blir galen!

Benet går det bara framåt med och det är inte alls långt ifrån att ha återgått helt till det normala, desto jobbigare är det med nacken. Jag vet inte riktigt vad problemet är och jag kan inte få honom att slappna av helt. Jag vet att jag är på rätt punkter, jag vet att jag har rätt tryck och jag vet att jag har rätt hastighet - men det fungerar inte. Jag gör på pricken som han sa, men det går inte och jag håller på att bli vansinnig på det.
Spikmattan ger inte heller några direkta resultat och det är minst sagt nedslående eftersom det var mitt "sista hopp" med att fixa detta själv. Jag får försöka ett par dagar till, men som sagt håller jag på att bli vansinnig på allt detta.


Kommentarer
Postat av: Camilla

HAr inte riktigt följt vad det är för fel på hans nacke, men sitter inte en kota fast eller nått då?

2011-11-04 @ 21:13:26
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback