2011-11-03 @ 09:30:02

Godmorgon!

Jag har redan varit en runda i stallet idag för att ta av stallbandagen och titta till hur hans ben ser ut, och det går som tur är framåt. Hasen hsr fortfarande en viss svullnad men resten är nästan tillbaka till sitt ursprungsläge :D

Jag har också påbörjat några inlägg som med tiden ska komma upp här men jag behöver lite bilder också, vilket jag ska försöka ta idag. Tycker det är så jäkla tråkigt när folk använder bilder från internet när de själva har produkten och därmed också möjlighet att ta en bild av den. Nä, egna bilder så långt det går! :D

Fortsätt gärna att komma med förslag på vad ni vill läsa om! :D


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

du kan göra en ny film från stallet.

där du visar hans nya box plats :) du gjorde ju en film innan hur gården såg ut och så :)

2011-11-03 @ 20:16:42
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback