2011-11-04 @ 12:03:37

Hackat konto

För två (?) dagar sedan upptäckte jag att mitt Hotmail-konto var hackat och även spärrat, verkligen jätteroligt..! Efter mycket om och men har jag äntligen lyckats låsa upp det igen, och lätt var det inte. Förstår inte riktigt meningen med detta, eftersom jag inte är någon stor eller viktig person har jag väl valts ut slumpmässigt..? Hur som helst hade mitt konto använts för att skicka en jäkla massa skräppost tydligen.

Nu är det som sagt o-hackat (kan man säga så?) och jag är glad igen! Jag ska om någon timme bort till Helsingborgs Ridhus för att titta lite på SM, kameran följer med men jag ska inte hoppas för mycket på några användbara bilder. Just Helsingborg har ett ganska svårt ljus som jag aldrig blir helt överens med.


Amelie och Atlantico i Helsingborg, mars 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback