2011-11-19 @ 20:33:38

Och så kom hon igen

Hej alla!
Istället för att börja inlägget med att ursäkta min frånvaro i form av en text på ett par hundra ord (eller något), väljer jag istället att säga att jag uppskattat att ni har varit så flitiga med att besöka bloggen även då jag inte varit här. Jag har även fått sms, kommentarer och FB-meddelanden om att ni saknar bloggen, och det är faktiskt väldigt peppande! :)

Nu till förklaringen:
Jag har haft relativt lite tid de senaste två veckorna, kombinerat med att jag tappat mycket inspiration och drivkraft nu när Blezter fortfarande står skadad. Jag har därför sett det som roligare att spendera tid med mina vänner, skolarbete och såklart min fina häst än att sätta mig framför datorn och försöka krysta fram idéer till bra blogginlägg. Jag ska försöka hålla uppdateringen någorlunda bra i framtiden, men det får aldrig bli på bekostnad av något annat.


Mobilbild från förra helgen


Kommentarer
Postat av: Karin

Vi är glada att du är tillbaka! :D

2011-11-19 @ 22:53:21
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Cornelia Weber

Kul att du är tillbaka!:D

2011-11-20 @ 00:47:26
Postat av: Alexandra

ääääntligen!

2011-11-20 @ 18:54:25
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback