2011-11-23 @ 20:27:07

Svar på fråga

caroline om Längtar:
Är han bättre nu? När ska du berätta om det för det är roligt att höra hur det går för er. Caroline

SVAR: Jag brukar i vanliga fall inte svara på denna typen av kommentarer i ett inlägg, men jag är säker på att det kan finnas fler som missat vad jag skrivit. För ett par dagar sedan skrev jag precis hur det ligger till och det har väl inte hänt så väldigt mycket sedan dess.

Jag kan inte säga mycket mer än att jag gärna ser att ni läser inläggen innan ni frågar. Det har ofta hänt att svaret på er fråga finns i texten ni nyss kommenterade. Ni är självklart välkomna att fråga mig saker, men det underlättar om ni läser texten först haha ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback