2011-10-15 @ 15:55:11

22. Någon jag vill träffa igen

Här fick jag tänka till ordentligt! Jag tänkte på en massa olika hästar och ponnyer jag ridit genom åren som hade varit roliga att träffa igen och gamla kompisar men kom på att jag vet ganska bra vad som hände med dessa. Långt ifrån alla, men förvånandsvärt många! Till sist bestämde jag mig för en person jag inte haft kontakt med på flera år, min brevvän Jonna!

Vi träffades på Öland för massvis med år sedan, blev brevkompisar och lyckades ett par år i rad (minns inte hur många) passa in så vi åkte över till Öland samtidigt med våra familjer. Vi hade jätteroligt och det blev alltid en grym vecka på underbara Öland :)


Jag bjuder på denna hemska bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback