2011-10-24 @ 20:14:12

Akutbesök på Djursjukhuset

Som jag nämnt innan har Blezters ben blivit allt sämre och efter att ha pratat en hel del med veterinärerna gjorde vi ett "planerat akutbesök", om ni förstår vad jag menar?
Efter en lång väntan och en mindre undersökning konstaterades det att de inte kunde göra mycket mer för tillfället utan att jag skulle fortsätta på samma sätt som tidigare med några små ändringar. Bla ska han stå med ett stramt stallbandage under natten.



Vi kommer även åka in och röntga honom imorgon för att kunna utesluta saker.

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: nix, kör på sportläget, haha! har inte riktigt listat ut detdär med de manuella riktigt än, men håller på och försöker lära mig! :D

2011-10-24 @ 21:49:31
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback