2011-10-17 @ 11:15:00

Bloggtips!

Jag har tidigare gett er en lista på de bloggar jag läser och varför, självklart fanns just denna bloggen med på listan, men då med en annan inriktning.

Karin Warnmark's blogg är den första jag någonsin började följa och jag var en mycket trogen läsare. Hennes välskrivna texter och fina bilder fick mig att stanna kvar även från den dagen hon bestämde sig för att ta ett steg ifrån hästlivet, förmodligen i hopp om att hon en dag skulle komma tillbaka. Numera är hon hästbloggare igen och som grädde på moset - officiell bloggare för Göteborg Horse Show! Karins blogg är en av de få som faktiskt är läsvärd, och jag tycker absolut att ni ska ta er tiden att titta in där.


Alltså, warnmark.blogg.se is the place to be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback