2011-10-10 @ 16:01:44

Framsteg!

Vädret har varit riktigt äckligt idag, usch vad jag inte tycker om hösten..!

Jag stack inom djursjukhuset på vägen hem från skolan idag för att hälsa på Blezter och som vanligt blev det en rykt, kylning av benet och lite betande. Antibiotikan verkar äntligen ha börjat hjälpa för benet ser mycket finare ut, även om där är en bit kvar tills det blir normalt :)

Veterinären ringde mig nyss och berättade att om allting går som det ska kan han komma hem på onsdag eller torsdag! :D



Det är så härligt att se hur glad han blir när jag kommer in och tar hand om honom, idag körde han huvudet i famnen på mig så fort jag kom in i boxen och ville inte "släppa taget" eller vad man ska säga. Underbart! ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

är han röntgad eller varför blir han så svullen i benen?

2011-10-11 @ 09:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback