2011-10-22 @ 22:28:57

Mindre bakslag

Just nu går det tyvärr inte så mycket framåt med Blezters ben, snarare har vi tagit ett rejält steg bakåt.

De senaste dagarna har jag tyckt att han blivit något tjockare i benet på morgonen än han varit innan men ändå ingenting som skulle ses som en skillnad av någon som inte ser det varje dag. I morse small det till rejält och lymfangiten blossade upp igen, och denna gången nästan till sitt ursprungsläge. Ni kan säkert tänka er vilken gigantisk sten som landade i min mage i det ögonblicket?

Det blev ett samtal till djursjukhuset och inte heller de verkade särskilt glada och tyckte att vi skulle komma in på en rejäl utredning på måndag, så vida det inte blev ännu värre under helgen. Nu i natt skulle han stå med ett jodopaxomslag som förhoppningsvis hjälper en bit på vägen. Hjälper detta helt och hållet skippar vi besöket på måndag, men jag ska väl inte hoppas på allt för mycket.

I eftermiddags såg det hela (som tur är) mycket bättre ut men jag valde att ändå kyla, tvätta och lägga omslag. Jag vill bli av med skiten nu, en gång för alla!


Det ser bättre ut i verkligheten, haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda S

Vad tråkigt :( Hoppas att han blir bättre snart!

2011-10-22 @ 22:45:15
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Äsh då.. hoppas han blir bra snart!



SV: Jorå det står väl stilla just nu, men hon är nästan helt läkt. Det är verkligen pyttelite kvar nu. Hon far och flyger i hagen och busar med mig på ryggen och blir allmänt vild ibland. Utan att skadan går upp. Så det är väldigt positivt =)

2011-10-22 @ 22:57:28
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: ja lite synd! Jo det var jättehärligt väder! :D



Hoppas att hans ben blir bra snart, alltid tråkigt när sånt här händer! :(

2011-10-22 @ 23:35:15
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vilken fin ponny (Eller liten storhäst?) på headern :D

Vad är det för ras?

2011-10-23 @ 09:14:43
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback