2011-10-22 @ 09:53:00

Vilka är NI?

Jag har frågat det innan, men jag frågar det igen av den händelse att det kanske kommit nya läsare!

Jag har några frågor som jag verkligen skulle uppskatta om ni svarar på, för jag vill veta vilka ni är också. Även om jag kanske känner er, har jag ingen aning om ni sitter och läser eller inte ^^,

Så vem är du?
Har du egen häst/ponny?
Tävlar du?
I vilken gren?
Var kommer du ifrån?
Har du en egen blogg?
Något annat spännande att berätta?

Det här är vi, och det vet ni, men vilka är ni egentligen?


Om ni är intresserade av att läsa om de som svarade sist så hittar ni de här :D

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Mig vetu kanske om redan :) Men har en varmblodstravare vid namn Bellie. Tävlar smått för nöjes skull i dressyr och hoppning.

2011-10-22 @ 12:39:43
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: frida

frida(snyggt namn)

Jag har en egen häst (slatty uttalas slejty)

Nej inte på Slatty

Hoppning

Jag bor 2 mil utanför huskvarna

Ja(ppoonydreams.blogg.se)

Nej inte som jag kommer på nu!

/Frida

2011-10-22 @ 14:38:01
URL: http://ppoonydreams.blogg.se/
Postat av: ina

Så vem är du? Ina , det är jag ;)

Har du egen häst/ponny? Jag , Toscany maxad D-ponny

Tävlar du? Ja , jag tävlar

I vilken gren? Hoppning !

Var kommer du ifrån? Trollhättan

Har du en egen blogg? Ja , fast jusst nu har jag en paus ;)

Något annat spännande att berätta? Jag tävlar för Gärdhäms hästsälskap . Började detta året att tävlar & jag tycker det är skit kul ! :D

//ina :)

2011-10-22 @ 14:57:15
URL: http://hoarsely.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

Så vem är du?

Malou Kastman!



Har du egen häst/ponny?

Yes, Spirit. :D



Tävlar du?

Ja



I vilken gren?

Hoppning!



Var kommer du ifrån?

Jag är född i ängelholm, har bott i hjärnarp och är för tillfället bosatt i Östra Ljungby!



Har du en egen blogg?

Japp. :) www.maloukastman.blogg.se



Något annat spännande att berätta?

Inget som jag kan komma på för tillfället faktiskt! :o mer än att jag tycker att du ska fortsätta med det du gör, gillar din blogg! :D

2011-10-22 @ 22:11:15
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Angelica Bjerle

Äger 4 hästar/ponnyer och har 1 häst på utbildning/tävling

Jag tävlar i både dressyr och hoppning. Har lite tankar på att ta upp fälttävlan igen till nästa år :)

Jag kommer från Perstorp men bor i Hyllstofta nu :)

Har en egen blogg :) Bjerlea.blogg.se

2011-10-24 @ 13:33:11
URL: http://bjerlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback