2011-09-29 @ 05:28:00

10. 10 saker du inte visste om mig

Såna här saker är ju oftast jättesvårt eftersom där alltid är någon som vet om någon av dessa saker, men jag gör ett försök!

1. Jag har en väldigt hög personlig intrigitet och berättar därför väldigt sällan lite mer privata saker om mig själv. Det är en försvarsmekanism från min sida att aldrig släppa någon människa riktigt nära, och den fungerar ganska bra.

2. Jag är fruktansvärt mörkrädd! Jag har alltid varit det och även om det blivit bättre är det något som hänger kvar. Att enbart vistas i mörker är absolut inga problem, men att röra mig i det (och lämna ryggen fri) - usch!

3. Donuts är mitt stora begär här i livet, oh så gott det är!

4. Jag fullkomligt älskar Svampbob Fyrkant, finns det någon härligare?!

5. Jag avskyr människor som inte kan hävda sig på annat sätt än att klanka ner på andra, speciellt om det är vuxna som ger sig på barn eller ungdomar. Patetiskt!

6. Jag lyssnar mycket på svensk musik. Veronica Maggio, Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Simon Norrsveden och Miss Li är stammisar på min Spotify.

7. Det är jag som döpt Blezter.

8. Jag älskar (älskar!) Harry Potter-böckerna och har läst alla ett par gånger. I somras började jag om från början och är nu i slutet av den femte boken ^^,

9. Jag trivs mycket bättre bakom än framför kameran och känner mig obekväm när folk tar kort på mig, förutom när jag har ridkläder på mig. Sitter min JW-hjälm på skallen också är det inga större problem!

10. Det står helt stilla i mitt huvud för tillfället och detta var det bästa jag kunde komma på som sista punkt. Kasst va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback