2011-09-05 @ 09:31:00

En vecka kvar!

Jag ringde i slutet på förra veckan och bokade tid för sadelprovning till Blezter, det är nämligen dags att införskaffa en dressyrsadel nu! Jag längtar verkligen efter att ha en sadel man kan sitta lite mer ordentligt i och eftersom vi med tiden ska ut på en del dressyrtävlingar är det nästan ett måste.


Det är framförallt denna sadeln från Tekna som lockar, jag har hört väldigt mycket bra om den och den är dessutom snygg! Förhoppningsvis ligger den bra på honom, den har en förmåga att passa de allra flesta hästar ^^,

Kommentarer
Postat av: Lisa Gustafsson

Tekna sadeln gillar jag med, och jag kommer att köpa en sådan så småningom. Vet att den passar mina hästar då jag rådfrågade sadelprovaren när hon var hos Maria W och provade ut sadel (vi har samma sadelprovare Maria och jag). Har med hört väldigt gott om sadeln, dessutom så tycker jag att den är skön att rida i.

2011-09-05 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback