2011-09-06 @ 20:28:29

Förberedelser

Det blev ett par timmar i stallet idag, men det är mysigt att gå runder och pula lite.

Jag red ut Blezter en runda precis som planerat och vi lyckades (som vanligt) hålla oss mitt i mellan regnskurarna. Ridpasset gick väl helt okej allt som allt men han var inte riktigt med på noterna i galoppfattningarna och ville inte riktigt ställa igenom. Tyvärr har jag varit lite dålig på att stretcha honom den senaste tiden, det har liksom fallit bort lite och det är så himla synd för det gav verkligen resultat! Jag får ta tag i det igen.

Jag bestämde mig för att det är dags för Blezter att komma in om natten nu, känner att där är lite för lite gräs så jag vill ta in honom innan han skulle börja tunna ut. Han är fin i hullet nu och det är så jag vill ha det :)
Imorgon blir första natten inne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback