2011-09-17 @ 13:42:22

Hej på er!

Precis som jag varnade om för 3 (?) dagar sedan så skulle jag ha väldigt lite tid såhär i slutet av veckan, vilket antagligen skulle gå ut över bloggen. Precis så blev det tyvärr också, men nu är jag åtminstone tillbaka lite!

Sedan sist har dagarna varit lång och jobbiga, men samtidigt väldigt bra och lärosamma! Tidiga morgonar och sena kvällar, och full rulle däremellan vilket inte gett någon som helst tid till bloggen.

Igår var det KM (återkommer till det i ett senare inlägg när filmen har laddats upp också) och idag befann jag mig på Djursjukhuset strax innan kl 7 för att ha helgen. Där var tyvärr väldigt lite att göra idag så jag fick sluta tidigare ^^,
Som sagt så återkommer jag strax med mer uppdatering :D


Fina L Canelly!

Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Hej! Skulle vi kunna göra ett länkbyte? :) Jag vill gärna heta Youngrider. Kommentera tillbaks om du är intresserad.

2011-09-17 @ 13:57:43
URL: http://youngrider.webblogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

så fin blogg! :)

2011-09-17 @ 14:05:52
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback