2011-09-02 @ 17:40:43

Lagerrensning på HEP

Idag åkte vi som sagt till HEP efter skolan för att gå på deras lagerrensning med halva reapriset! Galet billigt med andra ord! Där var en hel del saker men i udda storlekar eller färger, så inte så mycket som jag faktiskt ville ha haha ^^, Tycker ändå det var värt ett besök!


Gaiters från Mountain Horse 109:-


Strumpor från Pikeur PK Sports 69:- (dock från den vanliga rean)

Som ni ser var där inte så mycket som fick komma med hem, även om jag spanade ut lite mer. Hittade två KL-västar, dock var den ena bara i stl 10-14 år och den andra låg på 1600:-, så det får vänta lite ^^,

Kommentarer
Postat av: Linda Carlsson

Hahah, det är inte Pikeur, så många som tror det xD märket heter PK Sports och inte pikeur, men loggorna är lika. Vet det eftersom jag sommarjobbat i en ridsportsbutik! :)

2011-09-02 @ 18:12:27
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL LINDA



Haha oj ja jag såg det nu, IQ badboll på mig xD Till mitt försvar får jag säga att loggan var väldigt likt och att de låg med Pikeur-grejer ;) Men det är bra att du säger till :D

Vilket fall som helst så gillade jag de, så märket var mindre viktigt ^^,

2011-09-02 @ 21:43:56
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback