2011-09-23 @ 19:33:22

Mini-vila

Anledningen till att jag och Blezter inte skulle vara med på KM idag är så enkel som att jag slängt in en mini-vila för honom under veckan. Han kändes ganska trött och off dagarna efter dressyren för en vecka sedan (fastän jag bara skrittade/lät honom vila) så jag kände att han kunde behöva lite vila. Tror fällningen tar lite på honom också men han har varit himla pigg och igång igen de senaste dagarna, så vilan är över imorgon ^^, Han har fått sig en liten "återhämtare" med andra ord!

Klubbmästerskapet i hoppning blev inställt då det var fler än jag som strukit sig, av varierande anledningar, så det hade inte blivit någon tävling idag ändå ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback