2011-09-28 @ 14:48:23

Träningsdags!

Imorgon är det dags för vår andra markarbetesträning för Camilla och eftersom Blezter inte hoppat (inte ens gått över en bom kom jag på) sedan senaste träningen för 4 veckor sedan kommer han säkert vara väldigt glad.
Jag hoppar sällan, det vet jag, och det finns både för och nackdelar med det. Om jag inte hoppar så ofta utsätts hans framben inte för de påfrestningar som hoppningen ger, å andra sidan får vi inte den rutinen vi behöver... Jag måste bli bättre på det helt enkelt! Jag rider ut ofta, så det "roliga" för hans del är det ingen brist på.

Hur som helst känner jag mig supertaggad på det och har en känsla av att det kommer gå åtminstone relativt bra imorgon. Tyvärr kommer jag inte kunna visa varken bilder eller filmer imorgon eftersom jag inte har någon som kan följa med och ta dessa. :/


Detta var vårt första markarbete någonsin (för 4 veckor sedan) och jag tycker att han sköter det väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback