2011-09-08 @ 21:21:52

Trött

Nu har jag nyss kommit hem efter en ganska lång dag och jag är riktigt trött. Det härliga efter såna här dagar är att man sover så himla gott om natten, totalt slut i kropp och huvud!
Det blev som sagt först en heldag på Djursjukhusets polikinik (och fys) och sedan raka vägen upp till stallet för att mocka och sätta mat. En halvtimme senare bar det av mot Åstorp för att bygga bana inför deras tävlingar som går fre-sön och därefter upp till stallet igen, då för att rykta och mysa med underbara häst. Han är alltid kelig, men idag var det till dess yttersta grad. Jisses, han trodde nog jag glömt bort bort honom idag ^^,

Jag ska snart krypa iväg till sängen, i helgen har jag förhoppningsvis ganska så bra med tid till bloggen så då kan ni få lite bättre uppdatering! Har ni önskemål får ni som vanligt gärna komma med dem!


Haha, tycker fortfarande att jag ser helskum ut på den här bilden! Hur som helst är det snart dags för tävling igen, om drygt en vecka faktiskt ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback