2012-04-16 @ 15:11:29

Ändrade tävlingsplaner

Tanken var att jag och Blezter skulle göra vår årsdebut i Åsbo RF om knappt 2 veckor, och då samtidigt göra vår lokala dressyrdebut. Som jag nämnt tidigare så har vi varit inne i en kortare period där det inte riktigt har fungerat som det skullat, vilket gjort att vi hamnat lite efter i "planen". Jag valde att ta det lugn med honom, reda ut problemen och helt enkelt skjuta upp debuten i åtminstone ett par veckor. Exakt när den blir vet jag inte (kommer inte in på tdb just för tillfället heller haha) men om jag inte minns helt fel så fanns det någon tävling i mitten utav maj som lät bra! :D

EDIT: Nu kom jag in! I mitten utav maj (om 4-5 veckor) finns det ett par tävlingar i närheten som verkar lovande, bla Hästhagen och Viarp. Vi får allt se när vi kommer ut!


Om 2,5 vecka åker vi och provar ut hoppsadel och kommer därefter förhoppningsvis börja hoppträna ganska snabbt, sen jäklar kan vi börja visa vad vi går för! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback