2012-04-23 @ 16:37:52

Guldkorn

Igår kväll fick jag starta min egen dator för första gången på nästan en vecka (kändes som en månad haha) då vi har fått tag på en ny hårddisk! Operativsystemet är tyvärr en äldre version än det jag hade tidigare, men jag är bara så ofantligt glad att äntligen kunna använda den igen att det får fixas senare! Vill gärna kunna rädda delar utav den gamla också, hur det går med det får vi se :)

Förra veckan fick jag in en beställning på en bild från 2010, alltså fick jag gå långt bak i arkivet för att leta upp den! Det är himla roligt att kolla igenom dessa gamla bilder för att se hur stor utveckling det ändå har skett, och att man kan hitta ett och annat guldkorn!

Jag gillar den lugna sommarkänslan i bilden! Tagen i väntan på bangång under augusti - 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback