2012-04-28 @ 15:26:58

Saturday

Gårdagen var ett enda virrvarr av känslor och bloggen var inte det som stod allra högst på min lista över saker jag ville hålla på med. Det stod därför lite stilla här, men jag tror att ni kan ha överseende med det.

Desto mer positivt var att jag hade en helt underbar uteritt med min fina häst (och fint sällskap) där det var en hel del galopp som gällde. Blezter skötte sig verkligen jättefint, och det var länge sedan han kändes så här bra. Helt ärligt kan jag inte minnas att han någonsin varit fräschare än vad han är nu, och det känns bra ända in i själen! Om fem dagar (knappt haha) provar vi ut en ny hoppsadel och jag hoppas kunna börja träna redan veckan därpå, förutsatt att vi får med oss en sadel hem såklart! Sammanfattning: i det stora hela så känns det bra nu.



Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Då ska du träna samma vecka som jag :D

2012-04-28 @ 16:42:04
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback